2011. május 7., szombat

Teremts szívből !


A XX. század vége felé tudósok egy csoportja megvizsgálta a szív elektromágneses terét, és azt tapasztalták, hogy ötezerszer nagyobb, mint az agyé. Ezek után nem kétséges, hogy a teremtés nem az agy, hanem a szív által történik. Minden gondolat csak energiafoszlány, egészen addig, amíg a szív meg nem támogatja az érzelmek erejével, a szenvedéllyel – ekkor kezdődik a megvalósulás folyamata.
Kezdd el, tedd meg az első lépést! Álmodj magadnak egy jobb világot! Szeretgesd az álmodat, szórd be csillagporral, töltsd fel a nap sugárzó erejével, a vizek fodrozódásával, a kristályok ragyogásával, majd tedd el a szívedbe, hogy ne feledkezz meg róla, legyen mindig veled. És a mese, az álom valóra válik. Sokszor gyorsabban, mint hinnéd.

Megerősítés: “Tudom, hogy ki vagyok, tudom, hogy mi vagyok, tudom, hogy mivégre vagyok a Földön, tudom, hogy hol a helyem a világban. Szeretem magam, szeretetem kivetül a körülöttem élőkre, és szeretem mindazt, amit csinálok.”
FORRÁS: Salamon Gabriella – nemzetközi kineziológus oktató (Megjelent az Ezo tér Magazin 2011 májusi számában)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése