2011. február 9., szerda

10Perc, de szem nem marad szárazon! Garantálom!

Egy olyan videót hoztam Nektek, ami annyi szeretetet és érzést sugároz, hogy nem lehet megállni, hogy ne érzékenyülj el! Teljesen legyűr és a hatása alá kerülsz! Sőt hagyd is, engedd! Én egy este 6-szor egymás után néztem meg és a könny mindig kicsordult....
Felemelő és át tudjuk érezni a benne szereplő emberek és katonák helyzetét! Olyan felvételeket láthatunk, amikor katonák 1 vagy több évi szolgálat után váratlanul hazatérve betoppannak és ezeket a pillanatokat meg is örökítették!

Én gyerekekkel foglalkozom, középiskolásokkal és alig vártam, hogy nekik is megmutathassam. Meg is tette a kellő hatást....

1 megjegyzés:

  1. Egyben elég szomorú is hogy még most is katona kell az emberiségnek, ezzel mi meg tudjuk állítani az öldöklést??? A válaszom nem!!! Csak folytatódni fog tovább :( Sajnos :(

    VálaszTörlés