2010. november 30., kedd

Neki olyan könnyű az élete, nekem meg…

“Neki olyan könnyű az élete, nekem meg olyan nehéz.
Linda leült velem beszélgetni. Nem kertelt. Azt mondta, hogy két lábon járó mágnesként vonzom a káoszt, és hogy az eredmény abból következik, amit az életről gondolok. Újra, meg újra elmondta, hogy én magam hoztam létre azt az életet, amiben élek, és hogy csak akkor tudok ezen változtatni, ha hajlandó vagyok másképp gondolkodni.
Hazamentem, és órákig bőgtem – nem azért, mert nem volt igaza, hanem épp ellenkezőleg. Én tettem ezt saját magammal. Ahogy visszatekintettem az életemre, világosan láttam minden egyes döntésemet, ami oda juttatott, ahol voltam.
Ez a nyár volt a fordulópont az életemben. Megtanultam megszabadulni a káosztól, és kialakítani a gazdag észjárásomat.” >>Részlet Bob Proctor: Nem a pénz boldogít c. könyvéből<<

A kulcsszó: felelősség. Felvállalni döntéseink következményét. Elszakadni a beidegződött gondolatoktól, szokásoktól és -néha még- kapcsolatoktól is, igazi kihívás. Komoly munka dolgozni azon, hogy ezt megtegyük.

A tanulság: Miután megtaláltad a motivációdat, célodat, teljes részletességgel kell vizualizálnod (elképzelned) azt, és úgy gondolni rá, mintha már a fizikai valóságban élnéd. “Megtölteni” érzelmekkel, “megfesteni” színekkel. Az érzelmek reakciókat váltanak ki benned és ezek a reakciók késztetnek cselekvésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése